Amióta Magyarországon elérhető az Internet, más szóval a virtuálisvalóság
szépen színezett képe, azóta használom sajnos akarva-akaratlan! 5 évvel ezelőtt,
letettem a voksomat az egyik mobilszolgáltató, hordozható (mobil) Internete
mellett. Nagyon sok ismerősöm lehurrogott, hogy nem a „jól bevált” kábeles,
modemes netet használom, hanem a bárhová, bármikor bedugható, szerintük lassú,
és drága mobilinternetet.
Egy idő után nem próbáltam meggyőzni Őket a
mobilinternet hasznosságáról, mert teljesen felesleges harc lett volna. Így
inkább csöndbe maradtam, és bólogattam az igazukra! Pár hónap elteltével Ők is
letették a hordozható Internet mellé a voksukat, csak másik szolgáltatónál,
mert az színesebb volt, azonnali extrakedvezményt adott, de drágább volt, instabilabb,
lassabb, mint amit én használtam.
4évig éltünk szimbiózisba én és a netem. Soha semmi problémánk nem volt
egymással, ő szépen gyorsan pörgött, én pedig rendesen minden hónapban a
meghatározott összeget fizettem érte. De sajnos tavaly nyár elején meg kellett
válnunk egymástól, mert messzire utaztam hosszú időre, és nem akartam
fenntartani, mert ha nem használom, akkor miért fizessek érte!???
Sajnos még abban az évben ősszel haza jöttünk, és én ugyan ahhoz a szolgáltatóhoz
mentem vissza Internetért, mint akinél előtte is voltam, azzal a különbséggel,
hogy nem havidíjas Internet választottam, hanem a feltöltő kártyás mellett
döntöttem, mert ott én szabom meg, hogy mikor mennyiért meddig netezek. Ja és
nem utolsó sorban, ha van pénzem, akkor netezek, ha nincs akkor nem! J
Egészen mostanáig ugyan abban az összhangba éltünk, mint az
előfizetésessel. Minden hónap elején, amikor lejárt a szolgáltatás 30. napja,
újra töltöttem, de soha nem sikerült a keretben foglalt adatmennyiséget (3G)
kihasználnom. Jó magyar lévén először zavart a dolog – mert ami jár, az jár
alapon – fizettem érte, miért veszik el a hónap lejártával, de a 2. hónaptól
nem foglalkoztam vele. Pedig kipróbáltam mindent – filmeket, zenéket,
programokat töltöttem le számolatlan – hogy lefogyasszam a keretet, de a 2G-ig
is alig jutottam el…
De ebben a hónapban fordult a kocka! Szeptember 5.-én szerda este a
szokásos hónap elejei SMS érkezett, hogy a szolgáltatásom lejárt, mert letelt a
30 nap! Most először nem az egyik üzletbe rohantam be, hogy valaki töltse fel
nekem, hanem online töltöttem fel a gép előtt ülve. És láss csodát, sikerült!
Éljeneztem, hogy ha ilyen ügyes vagyok, akkor többé nem kell ezzel fárasztanom
az eladókat… De az örömöm tiszavirág életű volt, mert a 30 napra aktivált
Internet az 5 nap estéjén deaktiválódott, azzal a felkiáltással, hogy
elhasználtam a 3G-nyi keretben foglalt adatforgalmat… Először azt hittem, hogy
egy rossz tréfa… felhívtam az ügyfélszolgálatot, de ott közölték, hogy az én
hibám! Miért használtam olyan sokszor, és sokat?! Hiába mondtam, hogy nem
használtam többet, mint az elmúlt 5 évben, vagy ha onnan nézzük, hogy feltöltő
kártyás vagyok, akkor az elmúlt 11hónapban! De kötötték az ebet a karóhoz, hogy
márpedig az én hibám, mert bizony ez lefogyott, és azért, mert én
lefogyasztottam… Mondanom se kell, hogy jól összevesztem az ügyfélszolgálattal
és rájuk csaptam a kagylót! Gondoltam, hogy majd másnap reggel szépen
becsattogok a boltba és elmondva a hasfájásom majd segítenek, mert azért a
személyes beszélgetésekbe még mindig jobban hiszek, mint a telefonba! Így is
tettem! Ma reggel szépen becsattogtam a közelünkbe lévő szaküzletbe, ahol
közölték, hogy ők ebbe nekem nem tudnak segíteni, mert nincs jogosultságuk hozzá,
de menjek be az Europarkba, és az ott lévő kirendeltségen tudnak majd segíteni
nekem! Szépen elutaztam a bevásárlóközpontba, kivártam a sorom, és
reménykedtem, hogy ott majd segítenek, mert az lehetetlen, hogy 5nap alatt
elfogyjon a 3G-nyi adatlehetőségem, úgy, hogy még ebbe a hónapba semmit nem
töltöttem le, csak weblapokat olvastam, illetve írtam.
A nagycégek rákfenéje a személytelenségük… Szépen mosolyogva közölte velem a
kishölgy, hogy bizony az én hibám, mert naponta 500MB-nyival elhasználtam a
keretet. Mivel belefáradtam a veszekedésbe így hagytam az egészet múlandóba!
Felálltam és eljöttem! Se havi kimutatás nincs a kezembe, se semmi!
Mivel Ők a
szolgáltatók, így nekik van igazuk….
Sajnálom, hogy így történt, mert azon kevés ügyfelek közé tartoztam,
akik teljesen megvolt velük elégedve, de ezt most eljátszották, és ahol –
akinek tudom, híresztelni fogom, hogy bármelyik szolgáltatót választhatják,
akár a gazdaságost is, csak ezt a pirosat neeeeee!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése